DRAMeXchange - Price, Transactions, and research inside DRAM/Flash industry

It is currently Tue Oct 23, 2018 8:43 am

All times are UTC + 8 hours

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: ttet att bli snabbare
PostPosted: Tue Oct 09, 2018 2:10 pm 

Ett annat exempel jag ser ofta kommer fr?n den kliniska milj?n. N?gra kliniker har rapporterat att man ser en stor uptick av skadade minimalistiska l?pare som dyker upp i sina kliniker och s?lunda minimalistisk k?rning anses vara farlig. Jag ?r dock s?ker p? att de ocks? ser en hel del skadade traditionellt skyttl?pare ocks?. Minimalistisk l?pning ?r ett relativt nytt Adidas NMD Femme fenomen (och ja, jag vet att n?gon kommer att kommentera att traditionellt shod running ?r det som ?r nytt i den l?ngre spetsen av m?nsklig historia, Ett annat exempel jag ser ofta kommer fr?n den kliniska milj?n. N?gra kliniker har rapporterat att man ser en stor uptick av skadade minimalistiska l?pare som dyker upp i sina kliniker och s?lunda minimalistisk k?rning anses vara farlig. Jag ?r dock s?ker p? att de ocks? ser en hel del skadade traditionellt skyttl?pare ocks?. Minimalistisk l?pning ?r ett relativt nytt Adidas NMD Femme fenomen (och ja, jag vet att n?gon kommer att kommentera att traditionellt shod running ?r det som ?r nytt i den l?ngre spetsen av m?nsklig historia, men det ?r normen i den professionella erfarenheten av de flesta kliniker som ?var just nu ...). Varje g?ng n?got nytt visas p? scenen kommer du sannolikt att se en uppbl?sning i Nike Air VaporMax Womens skador relaterade till tr?ningen. Jag skulle satsa p? att kliniker har sett en uptick i yoga eller crossfit relaterade skador under de senaste ?ren ocks?. G?r det att dessa metoder ?r d?liga eller farliga? (Jag ?r s?ker p? att jag f?r n?gra f?rgglada svar p? den fr?gan!) Problemet f?r kliniker ?r att de ser skadade personer. Om du inte ?r skadad g?r du inte till l?kare eller terapeut. Om du tar upp minsta l?p och ditt kn? slutar s?ra, syns du inte l?ngre i kliniken. Docs behandlar de d?liga fallen. Betydelsen Nike Air Max 270 Femme av studier som arméstudien (f?rutsatt att den blir k?nd genom peer review och publicerad) ?r att det tyder p? att n?r du ser ett bredare urval av minsta skoh?llare, tenderar de inte att bli skadade mer eller mindre ?n traditionellt shod individer. Men n?r de blir skadade kan det vara p? nya och olika s?tt, vilket ?r meningsfullt Nike Air Max Zero Femme eftersom v?vnaderna stressas annorlunda n?r du b?r minimal skor. Betydelsen av klinisk erfarenhet ?r att kliniker kan ge oss en k?nsla av vilka skador som ?r vanligare bland denna nya befolkning. De ?r p? frontlinjen som hanterar de s?rade. Det verkar som om vi med minsta l?pning ofta ser saker som metatarsal stressfrakturer, kalkfrakturer, plantar fascia t?rar etc. Kliniker hj?lper till att avsl?ja dessa m?nster och kan hj?lpa till att utveckla strategier f?r att minimera risk och effektivt hantera Nike Air Presto Womens problemen n?r de uppst?r . Jag l?gger till ytterligare ett exempel som ?r en liten bit annorlunda. Jag l?ste igenom ett Facebook-samtal den andra dagen d?r en kommentar gjordes i linje med "det enda s?ttet att bli snabbare ?r att springa mer." Implikationen tycktes vara att skor och form inte ?r s? stor en aff?r. N?gon annan Nike Air Vapormax Mujer svarade att det h?r kan vara sant, men att du bara kan springa mer om du kan g?ra det utan att bli skadad. Och att undvika skador kan ha mycket att g?ra med att hantera skor, mekanik osv. ?nnu b?ttre, jag hade en kille p? Twitter ber?tta f?r mig den andra natten att jag var en "minimalistiska pokerspelare" och det f?r att bek?mpa ?verstridiga m?nniskor beh?ver stoppa "slow-twitching" sj?lva till d?ds och b?rja arbeta mer p? toppfart. Jag kan gissa vad som kan h?nda om jag f?rs?kte ha min soffa till 5k gruppspring Adidas Superstar Womens i st?llet f?r den l?ngsamma uppbyggnadsprocessen vi tar ... Problemet h?r ?r att det kan vara sv?rt f?r m?nniskor som ?r i gott fysiskt skick och inte utsatta f?r skador p? k?nna igen vilken kamp det ?r f?r vissa att helt enkelt kunna springa mer eller springa snabbare. Jag kan anv?nda mig sj?lv och min fru som ett Nike Air Max 2017 Womens exempel. Jag har haft tur att inte ha lidit n?gon allvarlig skada under de 6 ?ren som jag har varit en seri?s l?pare. Jag har haft min del av v?rk och sm?rta, men inget som kr?vs mer ?n bara n?gra dagar vila att l?sa. Jag kan generellt ?ka min k?rstr?cka och g?ra snabbarbete utan att l?pa i stora problem. Och ja, ?kad k?rstr?cka g?r att jag kan k?ra snabbare raser. Jag kan ocks? tyckas springa i de flesta skor, eller ens barfota, utan mycket besv?r. Jag har tur s?.men det ?r normen i den professionella erfarenheten av de flesta kliniker som ?var just nu ...). Varje g?ng n?got nytt visas p? scenen kommer du sannolikt att se en uppbl?sning i Nike Air VaporMax Womens skador relaterade till tr?ningen. Jag skulle satsa p? att kliniker har sett en uptick i yoga eller crossfit relaterade skador under de senaste ?ren ocks?. G?r det att dessa metoder ?r d?liga eller farliga? (Jag ?r s?ker p? att jag f?r n?gra f?rgglada svar p? den fr?gan!) Problemet f?r kliniker ?r att de ser skadade personer. Om du inte ?r skadad g?r du inte till l?kare eller terapeut. Om du tar upp minsta l?p och ditt kn? slutar s?ra, syns du inte l?ngre i kliniken. Docs behandlar de d?liga fallen. Betydelsen Nike Air Max 270 Femme av studier som arméstudien (f?rutsatt att den blir k?nd genom peer review och publicerad) ?r att det tyder p? att n?r du ser ett bredare urval av minsta skoh?llare, tenderar de inte att bli skadade mer eller mindre ?n traditionellt shod individer. Men n?r de blir skadade kan det vara p? nya och olika s?tt, vilket ?r meningsfullt Nike Air Max Zero Femme eftersom v?vnaderna stressas annorlunda n?r du b?r minimal skor. Betydelsen av klinisk erfarenhet ?r att kliniker kan ge oss en k?nsla av vilka skador som ?r vanligare bland denna nya befolkning. De ?r p? frontlinjen som hanterar de s?rade. Det verkar som om vi med minsta l?pning ofta ser saker som metatarsal stressfrakturer, kalkfrakturer, plantar fascia t?rar etc. Kliniker hj?lper till att avsl?ja dessa m?nster och kan hj?lpa till att utveckla strategier f?r att minimera risk och effektivt hantera Nike Air Presto Womens problemen n?r de uppst?r . Jag l?gger till ytterligare ett exempel som ?r en liten bit annorlunda. Jag l?ste igenom ett Facebook-samtal den andra dagen d?r en kommentar gjordes i linje med "det enda s?ttet att bli snabbare ?r att springa mer." Implikationen tycktes vara att skor och form inte ?r s? stor en aff?r. N?gon annan Nike Air Vapormax Mujer svarade att det h?r kan vara sant, men att du bara kan springa mer om du kan g?ra det utan att bli skadad. Och att undvika skador kan ha mycket att g?ra med att hantera skor, mekanik osv. ?nnu b?ttre, jag hade en kille p? Twitter ber?tta f?r mig den andra natten att jag var en "minimalistiska pokerspelare" och det f?r att bek?mpa ?verstridiga m?nniskor beh?ver stoppa "slow-twitching" sj?lva till d?ds och b?rja arbeta mer p? toppfart. Jag kan gissa vad som kan h?nda om jag f?rs?kte ha min soffa till 5k gruppspring Adidas Superstar Womens i st?llet f?r den l?ngsamma uppbyggnadsprocessen vi tar ... Problemet h?r ?r att det kan vara sv?rt f?r m?nniskor som ?r i gott fysiskt skick och inte utsatta f?r skador p? k?nna igen vilken kamp det ?r f?r vissa att helt enkelt kunna springa mer eller springa snabbare. Jag kan anv?nda mig sj?lv och min fru som ett Nike Air Max 2017 Womens exempel. Jag har haft tur att inte ha lidit n?gon allvarlig skada under de 6 ?ren som jag har varit en seri?s l?pare. Jag har haft min del av v?rk och sm?rta, men inget som kr?vs mer ?n bara n?gra dagar vila att l?sa. Jag kan generellt ?ka min k?rstr?cka och g?ra snabbarbete utan att l?pa i stora problem. Och ja, ?kad k?rstr?cka g?r att jag kan k?ra snabbare raser. Jag kan ocks? tyckas springa i de flesta skor, eller ens barfota, utan mycket besv?r. Jag har tur s?.

Profile  

Post subject: Re: ttet att bli snabbare
PostPosted: Tue Oct 09, 2018 3:01 pm 

Awesome post i found here very interesting and helpful information for me you may also like this netflix anime movies

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 8 hours