DRAMeXchange - Price, Transactions, and research inside DRAM/Flash industry

It is currently Wed Nov 14, 2018 5:43 pm

All times are UTC + 8 hours

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: nns bra mot den nakna foten
PostPosted: Fri Sep 07, 2018 2:11 pm 

Som n?mnts i b?rjan av den h?r ?versynen k?nde passformen av energin f?rsta g?ngen jag f?rs?kte dem. H?let var inte l?st ned och midfoten k?nde sig lite t?tt. Efter byte (eller borttagning) av insolen f?r en tunnare ?r passformen stor. Snygg Adidas NMD Womens genom h?len och mittfoten, och en rymlig men inte rymlig framsida (liknande andra Newton-skor jag har slitit). Running Warehouse rapporterar att skon k?r 1/2 stor, men jag fann att en storlek 10 passar mig bra (dock b?r jag 10,5 i m?nga skor, inklusive de flesta Saucony modeller). Du beh?ver definitivt inte st?da upp i dessa. Den ?vre ?r uppbyggd av ett stretchigt n?t som inte alls stryker, och inredningen ?r ett sl?tt material som k?nns bra mot den nakna foten. Insidan av h?len och fotledkragen ?r v?lkuddsad och bekv?m. Det finns en plasth?lscounter, men inget m?rkbart b?Nike Air Max 95 Damengst?d med insolesen borttagen. Jag f?rs?kte springa suddl?st i dem och fick bl?sor under bollen bakom min stor?, men det kan vara s? att jag bytte in i en icke-Newton-insole. Det skulle inte vara r?ttvist att kritisera Newton f?r det.
Jag har k?rt 45 miles i Nike Air Max 2017 Womens Newton Energy under de senaste 2-3 veckorna, inklusive k?rningar p? 13 och 14 miles. Det h?r ?r ett av de skor som f?rsvinner p? mina f?tter, och ganska ?rligt, om jag bara skulle v?lja en sko just nu f?r alla mina k?rningar ?ver 10 mil kan det mycket v?l vara det. Framfoten ?r mottaglig nog f?r distanshastighet, och den ?r mjuk nog f?r l?ngsamma, l?tta miles. Jag skulle v?lja n?got ljusare och fastare f?r en 5K, men den h?r skon skulle hantera de flesta av mina andra behov utan problem. Jag ?r en stor fan! N?r det g?ller h?llbarhet ser jag slitage p? den fr?mre 1/3 av lugsna, Nike Air Max Classic BW Womens till den punkt d?r slitbanan inte l?ngre ?r synlig. Det finns fortfarande massor av gummi kvar och jag har funnit att detta ?r typiskt f?r min erfarenhet med andra Newton-skor. B?r p? resterande delar av sulan ?r minimal. Om du ?r en l?tth?lsare till framkanten Nike Air Max 90 Womens ?r det definitivt en sko att ?verv?ga, och p? 119 kronor ?r den l?gsta prisskon i Newtons kollektion. Dessa dagar priss?tts det precis inom m?nga andra skor i sin nisch, ?ven om jag skulle ?lska att se priset runt $ 100. Om du vill prova en Newton, skulle det vara ett bra st?lle att b?rja. Detta ?r min f?rsta g?ng som kommenterar h?r, men har anv?nt denna blogga ton f?r att g?ra beslut om sko. Jag har p?g?tt Newton avst?nd u ?r och ?lskar dem. Jag ?r fascinerad av dessa. Jag ins?g aldrig varf?r jag hatar att v?nda sig i mitt nuvarande Newtons och aldrig t?nkt p? att Nike Air Max 95 Damskie placeringen av luften var orsaken. Skulle byta insoles fr?n avst?ndet arbeta f?r dessa? Och vad ?r j?mf?relsen f?r avst?ndet? Fann du den h?r skon f?r att springa stor? Jag anv?nde shoefiten p? l?pande lager och det har mig en full storlek mindre ?n mina vanliga Nike Air Max 90 Dames skor. Jag skulle verkligen vilja prova p? dessa men inga skobutiker i mitt omr?de s?ljer dem, s? jag skulle bara ta en chans genom att best?lla dem.
Jag letar ocks? efter en marathon tr?ning sko-l?ter som om du gillar detta f?r l?nga avst?nd - uppmuntrar det fortfarande korrekt form som de andra Newtons? Jag tittade Nike Air Vapormax Femme ocks? p? distansen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 8 hours