DRAMeXchange - Price, Transactions, and research inside DRAM/Flash industry

It is currently Mon May 21, 2018 2:56 pm

All times are UTC + 8 hours

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: adidas afslører den nye 2018 Stella McCartney Collection
PostPosted: Fri Jan 12, 2018 11:57 am 

Herzogenaurach, Tyskland 3. januar 2018: Da den nye tennissæson begynder adidas nmd tilbud med Australian Open 2018, afslører adidas de seneste præstationssamlinger, der skal bæres på banen af ​​de bedste i spillet.

Adidas af Stella McCartney Barricade kollektion for kvinder fortsætter Melbourne-Line-inspireret farvepalet, men med fokus på præstationsmaterialer og design. adidas nmd dame Garbine Muguruza og Caroline Wozniacki vil både debutere den slående aSMC tank og nederdel; Tanken er udstyret med en synlig, afkølet mesh ryg og klassisk lynlås detaljer ved halsen i en standout gul til en feminin og sporty finish. Den indbyggede Boost-teknologi i adidas af Stella McCartney Barricade Boost 2018-skoen vil maksimere energiudbyttet, bevare kontrollen og sikre hurtig bevægelse med hvert trin på retten.

Garbine Muguruza kommenterer: "Jeg havde et fantastisk år i 2017, vinde min anden Grand Slam og nåede WTA nummer 1 for første gang. Alle vil se på mig for at adidas nmd herre komme ud af vinter træning og konkurrere på samme niveau, så det er vigtigt Jeg har tillid til mit udseende. Adidas fra Stella McCartney Barricade outfit er udstyret til at håndtere alle mine præstationsbehov - men afspejler også min personlige præference for klassisk og tidløst feminint design. "

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 8 hours